08
Mar
09

C.S Otopeni-FC Otelul Galati

O deplasare relativ usoara pentru noi. Din Galati am plecat in jur de 40-45 de persoane. Drumul a fost fara prea mari probleme,reusind sa ajungem in Ploiesti cu o ora mai devreme fata de inceperea partidei. La sosirea in Ploiesti grupului nostru s-au alaturat inca 5 suporteri galateni veniti din Bucuresti, care studiaza in capitala. Dupa ce am ajuns la stadion au inceput problemele cu firma de paza ce dirija intrarea in stadion. Nu am fost lasati sa intram cu nici un fel de teava in incinta arenei din Ploiesti. Ba mai mult, din cauza unei busculade de la intrarea oaspetilor, s-a creat o incaierare intre noi si firma de paza, ulterior intervenind si Jandarmeria. Au fost retinuti in urma acestui eveniment 6 suporteri ros-alb-albastrii dintre care 3 facand parte din New Order. Abuzurile jandarmilor au continuat fara nici un rost, fiind acuzati pe nedrept ca am lovit fortele de ordine cu acele tevi de steag; nimic mai fals decat atat. Probabil cea mai grea pedeapsa la care am fost supusi a fost interdictia de a asista la partida de fotbal, astfel neputand sa ne incurajam echipa..Dupa terminarea partidei abuzurile au continuat; au mai fost retinuti 3 baieti din cauza unor torte.Din fericire nu au patit nimic, fiind nevoiti doar sa dea declaratii. Am ajuns acasa cu o oarecare intarziere dar nu asta conteaza; important e ca echipa noastra a invins si ca am castigat cele 3 puncte puse in joc, indepartandu-ne astfel de subsolul clasamentului.

 

0 Responses to “C.S Otopeni-FC Otelul Galati”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

