26
Iun
11

Peluza Sud Tulcea – Peluza Sud Galati/ 6-6/ Actiunea Beat la Locul Fermecat

10 Responses to “Peluza Sud Tulcea – Peluza Sud Galati/ 6-6/ Actiunea Beat la Locul Fermecat”


  1. Iunie 26, 2011 la 3:22 pm

    foarte tare…urmatoarea betie o sa fie la Galati !!!

  2. 2 Alexandra
    Iunie 27, 2011 la 4:32 pm

    Ba poate chiar weekendul asta dupa bac tot acolo:D

  3. 4 luli
    Iunie 28, 2011 la 11:41 am

    6-6 zar de fuga! Oricum, eu eram cel mai beat la Locu’ Fermecat!

  4. 7 Kiri Tl
    Iunie 28, 2011 la 11:59 am

    Un weekend intr-adevar placut. Speram sa urmeze si partea a2a cat mai curand posibil.. 😉

  5. Iulie 10, 2011 la 12:39 pm

    Buna ziua baieti si imi cer scuze de deranj. Sa infiintat de curand un forum pentru Ultrasii si Suporterii din Romania. Am fi onorati de prezenta voastra pe forum.

  6. 10 c.
    Iulie 14, 2011 la 2:21 pm

    salut cine imi lasa si mie un nr de tel de la un lider de al vostru.PN Steaua


Lasă un răspuns

